onsdag 19 mars 2014

I can keep it shut

Hej!

Idag har jag multitaskat som bara attans. Jag har jobbat hemma, så under tiden det varit lugnt har jag hunnit städa - och då menar jag städa - hela lägenheten. Aaaahhh älskar nystädat! Jag har hjälpt mormor att handla och ta ut pengar, lagat lunch och ja... det var visst det. Ikväll blir det träning, så innan det har jag tänkt att hinna sortera och lägga undan vinterkläder och fram med vår och sommarkläder. Vägrar tänka på att det är regn och rusk ute, nu har våren kommit så nu får den faktiskt bli kvar!

Igår bjöd jag brorsis på egen lagad köttfärssås och makaroner. Det blev lyckat men jag fick en sån saknad efter E's mammas mat. Alltså åh den kvinnan. Vilken mat hon kan laga! Blö saknar henne. Nåja, vad som sker det är menat. Så är det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar