torsdag 6 februari 2014

Mesen talar ut

Jag har brottats med mig själv, fram och tillbaka - om jag borde skriva något om det. Kanske liksom till honom, fast här. Ifall att han tittar in. För att det känns inte rättvist så som jag blev behandlad, med tanke på hur det ser ut nu. Det är riktigt elakt så som han gjorde mot mig, men jag tror att han vet om det. Det som är så himla jobbigt är att allt intimt är förstört. Alltså det här med att ta hem någon och ha kul. Alltså nej. Det går inte. Det ska vara något som är fint, mellan två människor som inte vill något annat än att vara med varandra. Tack vare honom så är jag liksom rädd för allt annat. Jag är fruktansvärt rädd för att känna mig så utnyttjad igen och springer långt iväg innan jag hamnar i en situation där det är en möjlig utväg. Värsta pryd med andra ord. Det är väl okej, det har jag kanske alltid varit - men va fan, rädd för att ha kul som alla andra. Rädd för sex på grund av honom känns så jävla tråkigt. Men det är nog bara att komma över!

Erik... Jag vet att du förstår att du gjorde mig ledsen, och att det var väldigt klantigt.. allt som hände. Men jag önskar dig all lycka, även om det är med en annan. Är det kärlek så är det, det kan inte hjälpas. Det ska bara vara vackert. Lycka till ni två. 

Själv är jag väldigt glad över att jag kan andas och är lugn. Jag är så glad för att jag har hittat tillbaka till en gammal relation, för att jag aldrig älskat och uppskattat mina föräldrar som nu och för att jag tror jag börjar tycka om att laga mat! Mihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar