fredag 31 januari 2014

Whine

Okej... vaknade med väääärsta huvudvärken, gick ut på en promenad och köpte Red Bull - huvudvärken är borta! Weehaaa..

Jag har vääärsta ont i mitt högra bröst, ha ha. Det börjar bli ruskigt irriterande, bröst är fan i vägen ner än man tror!

Oh, och en till grej. Han är enligt mina vänner i ett förhållande på Facebook! Kul. Tror inte att jag borde gå runt och sakna och vara nyfiken på vad han gör och sådär längre. Eller typ undra hur han mår. Han är nog okej då ja. Som sagt. Kul. Jättejättejättekul verkligen. UÄH. Ni vet sådär så man skakar tills man spyr kul??

Jag som tänkte skriva om dagen igår.. den var ju så bra! Konferens och Workshop med jobbet, mycket spännande som händer :) och sedan Rock of Ages på Rondo med Trerätters och massor av drinkar, på företaget. Fan bara att det liksom förstördes lite där i pausen när jag fick smset om hans status. Nåja. Antar att jag måste, på riktigt på riktigt gå vidare.

KUL.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar