söndag 12 januari 2014

Moving On Sunday

Har haft en så fin dag. Vaknade med sällskap i sängen efter gårkvällens krogrunda. Släpade hem en Frida, mys! Vi dukade upp världens största frukost och såg på film tillsammans. Sedan lämnade jag henne här i min lya för nästa date! Med mitt fina lilla gäng från nordåsens förskola, hela skaran. Sara, marina och Henrik. Sedan hem för att rensa på rummet hos pappa! Måste erkänna att det är först nu i skrivande stund som jag kom och tänka på honom. Jag klarade mig alltså igenom att vara i det rummet utan dom vanliga tankarna. Jag antar att det var för många andra, äldre minnen bland alla mina ägodelar. Nåja.. antar att det räknas som framsteg. 
Det blev även storhandling på Willys! Kul att köpa mat faktiskt och köpte inte en endaste godsak! Kan vara för att jag redan har 2 chipspåsar och choklad hemma heh. Nu sitter jag i min goa soffa och ser på the host, som precis tog slut innan slutet. Jäkla swefilmer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar