tisdag 7 januari 2014

I see fire though I hear rain

Idag var min första officiella dag som marknadskommunikatör på Nettbuss! Samma jobb som jag gjort mycket innan men med mer pondus hihi. 

Kom hem och kände att.. va fasen gör man när man bor själv? Gymkortet har jag kvar i Floda ett tag till, alldeles för regnigt och ruskigt för att gå ut och gå, ingen tvätt eller disk ännu.. så blev lite dammsugning och häng med brorsan! Så himla glad att vi bor så nära varandra. 1 minut eller "inte ens en cigg" som han säger haha. Vi käkade äggmackor och såg på film, med mormors order: "se till att lämna disk nu till imorgon, så jag har nåt att göra". Haha. Hon får nöja sig med att diska stekpannan, resten tog jag:) 

Imorgon sover jag hemma i Floda, saknar min kisse och okej, mami också. Gillar livet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar