söndag 26 januari 2014

Dancing Dingo

Vilken kväll igår! Längesedan jag skrattade sådär precis en hel kväll ..! 
Hade en perfekt dag. Lugn och fin utan stress, såg på film och lagade mat (ja kors i taket! jag lagade mat och bjöd mormor) och sedan träff med vännerna. Det var jag och Frida som var hemma hos Sara B och hennes sambo. Där var några av hans kompisar som hängde med ut sen också. Herregud va vi löjlade oss allihopa på dansgolvet ... Så kul! :)

Idag blir också en bra dag. Måste städa och handla, och sen ska jag ta hand om alla bilder och grejer som jag tänkt så länge nu. Har köpt en extern hårddisk så att jag alltid har en backup, och så ska jag framkalla bilder sen 3 är tillbaka, phu! Innan jag sätter mig med bilder på honom och mig så ska jag läsa lite ur min nya bok. Den hjälpte mig verkligen att bli så lugn, och framför allt tacksam som hela boken är till för. 

Nu måste jag kämpa mig upp ur sängen... Puss å klaaaam  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar