torsdag 12 december 2013

Bästa vänner


Min Amanda skickade den här till mig härom dagen. Hur fin vän har jag? 

Jag, Amanda, Frida och Sarah har en konversation på Facebook, där allt kan hända. Men framför allt så märker man hur vi bryr oss om varandra! De vill alla bli mammor till min bebis också, vi ska behålla honom tillsammans. :) nu ska jag bara kolla om han faktiskt finns! Annars är det här illamåendet inte lika kul.. Det här känns verkligen inte som magsjuka, och jag tror inte riktigt att jag blir magsjuk. Det här illamåendet har suttit i för länge. Men vem vet! Har jag en liten kille inom mig är det min dröm och definitivt hans mardröm. Så går det när man låter de nedre regionerna styra och manipulera sina egna och andras känslor. 

Det är nog ingen fara.. Men det här konstiga spy attackerna skulle ju fått en finare mening om det kom av en liten perfekt bebis. Usch vilket jobbigt beslut jag skulle behöva ta. Uhhh... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar