fredag 8 november 2013

Händerna upp i luften

Tiden kommer fortsätta att gå, och även den här dagen är över. 

Igårkväll brast det när vi improviserade golvrutin på lyrical till låten Turning Page. Varför den liksom..? Jag har nog aldrig dansat så bra som igår i alla fall, till Bruno Mars då. Och så var även den låten kopplad till dig vilket är extremt irriterande men ja okej, det blir fin dans i alla fall. 

Idag har jag återigen fått bekräftat att jag har världens bästa chef. Han ringde min pappa för att prata igenom läget, vilket får mig att känna mig väldigt svag men ändå stark. De gör det för min skull. Vad ska vi göra med stackars lilla, svaga men så starka stolta Lisa. Nä.. det handlade nog om vad man kan göra med någon som gjort mig trasig. Schitzo värld är det i vilket fall. 

Lite ytlig lycka då: i veckan får jag 26700 kr. Bara så. Yei. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar