måndag 18 november 2013

En ganska så magisk helg

Den här helgen har varit så himla fin, och sjukt kul! 

Fredagen bestod av 11 timmars jobb, där i princip alla kommenterade hur trött jag såg ut. Tack för den :) men det var inte särskilt konstigt. Efter en torsdagskväll med pirriga besked och en celsius klunk lite för sent, så kunde jag inte somna förrän in på fredag morgon. Hur som helst, efter att ha kommit hem och legat i soffan och blundat med en drink i handen, så gick jag och Amanda ut på stan för världens jävla utgång. Vi hade sååå kul! Gud.. det går inte att förklara min bästis timing i allt hon säger haha, som vi skratta. Somnade ensam i min säng, trots en del erbjudanden haha och vaknade av att Amanda kom och la sig bredvid med en påse chips och cola! Aw! 

I lördags var min 92åriga gammelfarmor på besök så vi åt god middag hela familjen, långt in på kvällen och hade det för mysigt. Och igår blev det jobb, och middag och vin med mina bästisar därefter. 

Den här veckan blir då inte sämre. Finbesök och hotellnätter. Just what I need. 

Men bara för att jag mått bra den här helgen så avslutas det med en natt med långa, verkliga drömmar om honom och så känner jag mig lite trasig igen. Så som sagt, den här veckan som kommer är precis vad jag behöver. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar