lördag 19 oktober 2013

Talk dirty to me

Okej first of all... Hur grym låt? Talk dirty to me - Jason Derulo. Om man inte lyssnar på texten då, för då blir jag faktiskt bara irriterad. Sedan så måste jag ju säga att det hjälper inte riktigt att lyssna på den låten när man har det problem jag har! Amanda var med på en thaiboxning (?) träning häromdagen och berättade hur man riktigt kände testosteronet flöda.... aaahhhhh.... Mitt östrogen är i freakin taket. Jag är ingen jäkla Mary Theresa jag måste get out there igen! Hjälper inte att jag glömde ta p-piller imorse, FYI. 

Sedan så har jag insett hur galet mobilberoende jag är. Eftersom att jag varje kväll chattar (haha känner mig som en 12 åring på msn när jag skriver det) på Fb precis innan jag somnar, så har jag mobilen och sladden precis bredvid mig. Som lite desperat sällskap. Äh.. livsfarligt? Vaknade inatt av att jag var helt intrasslad i mobilladdaren haha. 

Och det sista.. Det var så mycket frost när jag gick till jobbet nu! Så mysigt så jag dör :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar