onsdag 23 oktober 2013

No one to call cause I'm just playing games with them all


Tjabba.
Har en sån härlig vecka. Trots sjukaste huvudvärken i början av veckan så har jag aldrig varit så lätt på fötterna som nu. Och trots lite större ass på det heh, dags att ta tag i träningen igen. Ska bara ta och bli helt kry! Massor med jobb, riktigt roligt. Snart bokas det lite resor också - så jag tvivlar inte på att detta kommer bli en riktigt fin vinter. 

Pratade precis med min kloka bror med. Vi pratar allt för sällan men då har vi å andra sidan alltid lika mycket att prata om! Och på lördag kommer min moster hem. Alltså förstår ni lyckan?! Min familj är ju det allra finaste jag har! *klyschig tjej*

Jag är bara sjukt tacksam nu för tin. 

Så puss och klem, som min norsk skulle sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar