söndag 22 september 2013

Med andra ord

Det har varit en kaotisk dag på jobbet, men det är ändå alltid lite roligare att vara sen som håller i allt - även om det innebär en del stress. 

Jag vaknade förresten till en spindel (enorm!!) på väggen igår, som i mina mardrömmar. Inte på väg mot mig förstås, den var stilla. Jag försökte verkligen vara cool, trodde att jag blivit lite modigare. Jag gick och väckte mamma för att säga till henne att jag skulle starta dammsugaren, klockan var ju 7 på morgonen. Hon trodde väl först det var en av mina drömmar, men när hon insåg att jag var vaken på riktigt - så tack gode gud ville hon hjälpa mig. Tur var det för sen svartna det för ögonen ehh. 

Idag har Jimmy varit här på kvällen, och spelat en massa sällskapsspel med mig och mamma. Alltså jag tror inte jag har så roligt med någon som tillsammans med min bror. Vi pratar inte särskilt ofta men när vi träffas blir vi precis som när vi var barn och lekte varje dag. Har skrattat så mycket att jag har träningsvärk i kinderna!

En gammal bild på oss haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar