lördag 24 augusti 2013

Ångest

Idag känner jag av all min ångest. Jag känner hur hjärtat slår extra snabbt, alla kläder sitter för hårt, ingen får komma nära och ingen pratar tillräckligt snabbt eller tydligt. Jag blir irriterad och så följer mer ångest av mitt dåliga humör. Jag känner trycket över bröstet och hur andningen blir ett stressmoment, men det påminner mig även om hur långt jag kommit. Tänk hur dåligt jag mådde för bara ett par veckor sedan. Mycket har jag väl som alltid endast begravt långt inne i mig, men jag kom över allt i alla fall och vände i livet.

Jag har ont också.. tandvärken blev ju till feber och hela kalaset. Det är förstås också mycket bättre idag men det gör mig grinig som attans. 

Tror det är mycket resnerver i mig också. Pengar kommer gå åt, flyga... ja - det är ångest för mig i en liten ask. Men fy fan va härligt det ska bli. Även om inte mina älskade norska pojkar är där, så kommer vi ha det så jäkla bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar