måndag 12 augusti 2013

Alla dessa beslut

Idag är jag helt slut!

Varit något att göra på jobbet varendaste sekund, så det var himmelskt att få stänga ner datorskärmen och åka hemåt i eftermiddags. Väl hemma fick jag ett frestande erbjudande! Jag är ju så sugen på att flytta hemifrån... även om jag äntligen börjar trivas på mitt rum igen och hemma överlag - så känns det så himla dags. Jag har egentligen ingen annan anledning än att jag vill. Nu har jag också möjligheten. Men det kostar också. Jag kommer iofs så gott som ha kakan och äta den, världens lyx. Jag kommer få betala för det också, men ändå. Det kanske det är värt. Jesper, som jag kanske ska ta över läggan efter, var så snäll att han tänkte på mig i alla fall. Det är många som vill ha lägenheten, så jag har veckan på mig att bestämma mig. Phuu.. tänk när man var två stycken om de här besluten. Nu måste jag bestämma - och betala - allting själv.

Jag var på gymmet idag för första gången på över en månad tror jag?! Känns skönt att kunna säga att det är tack vare hostan som jag inte velat träna, och är fortfarande sjukt täppt i näsan. Men en liten powerwalk och att ta sig dit gör i alla fall sitt. Nu gäller det bara att komma igång.

Veckan är fullsmockad som vanligt. Jobb, middag och film, mina fina vänner och lägenhetsbeslut. Gärna lite träning på det.

Det var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar