torsdag 4 april 2013

Videoshoot

Gud så mycket har hänt! Ja okej, igår hände verkligen ingenting eftersom att jag låg helt förstörd i bakfylla exakt hela dagen. Sov och sov och sov, genom hela denna natten med och tack gode gud så är jag äntligen människa igen! Typ... haha, mår fortfarande lite illa dock. 

Vad som orsakade denna sjuka bakfylla var en helt galen utekväll på Oxford Circus - en klubb som heter Project Club. Gick in med en huvudpromoter så hela kvällen var gratis - därav bakis buähh. 

Idag ska jag spela in en musikvideo tillsammans med några andra dansare från London, för David Record. Tyvärr gillar jag inte låten särskilt mycket själv så vet inte exakt hur jag ska dansa men det får väl lösa sig på plats! 

När jag kommer hem igen tänkte jag skriva en liten lista på vad jag hunnit göra och vad jag har kvar... Nu måste jag sminka mig och packa ner lite klädbyten för alla olika locations vi ska till här i stan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar