torsdag 28 mars 2013

Harrods

Alltså det är någonting inne på vårat rum som jag blir allergisk mot?! Vart fett röd och svullen i ögat hela dagen, men nu när jag varit ute så har det lagt sig... Kommer hem och det börjar klia igen. Skumt.

Idag har jag varit med Emma och dragit hennes väska förhoppningsvis sista gången (!!) - och följt henne till hennes nya boende. Vilken tur människan har alltså... Får bo hos stenrika familjen i ett jätefint område helt från ingenstans. Jag hade valt min lägenhet före, just för det goa gänget man får träffa varje dag, men inte fel med städerska och grejer som hon får! Efter att Emma fått packa upp och sådär så gick vi i alla fall och åt en sen lunch/tidig middag på en indisk restaurang. För 100 spänn så fick vi fett mycket mat och efterrätt så det vart ju ok! Men nu är det fan nog med färdig mat... (minus den jag har i skafferiet.... hehe) Ska passa på att lära mig lite mer i köket, någon dag ska man ju trots allt bli vuxen!

Var även på Harrods idag tillsammans med Sanda. Vi köpte iiingenting men det är så mysigt att gå runt där och bara kolla... Känner på mig att jag kommer losa den tanken sista dagarna här och köpa hem en massa presenter till alla er dock.

Nu ska några av tjejerna ut och öla men jag tror att jag sparar mig till helgen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar