fredag 29 mars 2013

GREAT DAY

En sån uuuunderbar dag! Damn jag älskar London nästan lika mycket som flamin hot cheez cruncherz.
Blev ingen PW - den sparar jag till imon bitti - men vad ist?! JO en toppenkanonerskalas dag! Var på Pineapple Dance Studios och tog tråkigaste klassen ever, med världens sämsta "hiphop" koreografi och fett skumt tempo osvosv. Så aa jag försökte väl göra koreon så bra jag kunde, alltså göra det till min grej. Under hela klassen står en kille i dörren och kollar, men mer tänkte jag inte på det. Sen när jag går ut så stoppar han mig och frågade vad jag tyckte om klassen och sådär, för han såg att jag inte uppskattade den särskilt mycket utan ville göra lite mer avancerat och så... Så han sa att han gillade min stil, och undrade om jag vill vara med på en Videoshoot i veckan!!!! YEEEII! Jag är så jävla glad! Vet inte ännu exakt vad det är som gäller, förutom att dom är ett gäng från världens alla hörn (han var från Canada) som letade efter dansare att ha med i en video. SÅ FETT! Dags att bota den där scenskräcken man har alltså.... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar