onsdag 27 mars 2013

Get up

Seg dag! Men ändå skönt... låg i sängen lääänge. Skönt när man är ensam i lägenheten - vilket inte tillhör det vanliga eftersom att vi är 7 st som bor här. Hur som så fick jag därför tid och ro till att packa upp och grejer och dammsuga.. blev riktigt fint! Nu känner jag faktiskt hopp för hemresan! Blir dyrt såklart att checka in ett par extra väskor.

Nu däremot är jag sjukt uttråkad! Emma ska snart komma hit och hämta sina grejer som står här, får se om hon känner för nån fika eller nåt. Eller hoppas på att någon av mina rumskompisar kommer hem snart! Borde gå och dansa men hittade ingen klass som passade mig just vid den här tiden, dom är lite senare ikväll och är faktiskt ganska kinkig med att åka hem själv på kvällstid... ännu i alla fall.

Imorgon och till helgen ska jag och Sanda (som jag delar rum med) turista som tusan, så får bli en film och ätar dag... passar alldeles utmärkt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar