måndag 27 augusti 2012

tinivini update

Blev självklart sjuk i veckan igen. Precis likadan envis förkylning som förra veckan, ni vet sådär när nässprayen hjälper i typ sju minuter. 

Hann dansa endast tre klasser, på raken dessutom. Var helt totalt utmattad efter det! Phu hur ska jag klara 12-18 klasser i veckan?! Anyway, det var så SJUKT kul och härligt att dansa igen! Trots att jag förmodligen kommer gå runt i konstant smärta av träningsvärk så längtar jag fan ihjäl mig tills det börjar ordentligt!

Imorgon tar jag bussen upp till Sthlm och övernattar där, ska till ambassaden på onsdag morgon och lösa det sista nu för att få mitt visum. Tänkte att jag bokar biljetter till den mja.. typ 19e september. Sen bor jag i New York folks!! 


Kommer ta det väääldigt lugnt nu innan jag åker. Denna veckan är rätt stressig med saker att fixa och jobb osv, men sedan kommer jag vara rena sengångaren. Bara jobba det lilla jag har inbokat, krama på familjen och kompisarna, pussa på pojkvännen - låta bli att bli sjuk! Ska vara helt utvilad och friska fisken när jag kommer till NYC. Nu ska jag ta mig an jättedisken som artar sig när inte morsisen är hemma på en helg, sedan försöka mig på att formatera min lilla mini-pc så att den också är frisk lagom tills jag åker. 

tjing så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar